Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Maren is een heel aangename rustige en professionele vrouw, ze luistert heel goed wat je wil en begrijpt direct wat je bedoelt .
Ook leuk is : je kan s’avonds bij haar terecht na het werk. Zodat je niet altijd je zaterdag een halve dag moet spenderen aan de kapper.
Styling door Maren•
Kleuren - volledigToon alles…
De•2 dagen geleden
Geverifieerde review
Winter is altijd in begin een beetje bang, maar vanaf hij zit, is de angst weg. Super blij met het resultaat weer!!
Styling door Maren•Jongens knippen
isabeau•7 dagen geleden
Geverifieerde review
vriendelijk en hulpzaam steeds opnieuw en zeker niet duur en ruime parkeergelegenheid
Styling door Maren•Vrouwen knippen
Patricia•19 dagen geleden
Geverifieerde review
Nooit lang wachten in het salon.
Altijd gezellig en goed geknipt!
Styling door Maren•
Vrouwen knippenToon alles…
Kim•27 dagen geleden
Geverifieerde review
Ruim en proper salon. Parking voor de deur. Ze luistert goed naar je wensen en denkt mee.