Ben zo goed als verlost ban mijn hardnekkige kalknagel .
Behandeling door An•Pedicure
Michèle•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Helemaal ontspannen naar buiten gegaan. Zalige massage!
Behandeling door An•Zweedse massage
Leni•8 maanden geleden
Geverifieerde review
TOP
Behandeling door An•Pedicure
Pascal•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Laatst weer eens bij An geweest en mijn voetbehandeling was, zoals gewoonlijk, van buitengewone kwaliteit. Maar naast al die professionaliteit is ook An's zorgzaamheid van grote klasse. Allereerst wordt er koffie of thee aangeboden. Daarna zijgt men in de comfortabele zetel neer en ontdoet An je persoonlijk van je sokken hetgeen ik zeer apprecieer. Na de sublieme behandeling en een opbeurend gesprek doet ze je sokjes weer netjes aan. En als je haar lief aankijkt krijg je zelfs een 2e koffietje!
Behandeling door An•Pedicure
Harry van Voorden•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Jammer dat je maar 1 kwaliteit kan aanduiden want ze is ze allemaal waard.
An is the best!!