Super initiatief. En, zoals verwacht: de klant werd ontvangen en behandeld als een koningin; of beter nog: als een goede vriendin. En heel fijn: er werd niks opgedrongen of gepushed.
I.S.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijk relaxt op de verwarmde zetel, bij babbelen en ondertussen worsen mijn voeten goed verzorgd! Heerlijk!
K.G.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische verzorging !
E.B.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd geweldige verzorging en heeeeeel vriendelijke ontvangst... een afspraak om telkens weer naar uit te kijken. Bedankt Nele!