Ik dacht dat mijn wenkbrauwen gewaxt zouden worden, maar het was een ontharing met pincet. Los daarvan, zijn ze mooi in vorm gebracht en ben ik tevreden van het resultaat.
Behandeling door Nele•Wenkbrauwen waxen
Anoniem•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd in één woord samen te vatten: geweldig!
N.N.•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne eerste kennismaking met Nele van Lotus schoonheidssalon. Ik kon er snel terecht en kreeg een zorgzame behandeling. Alles was tip top in orde. Niet twijfelen om hier een afspraak te maken.
I.V.•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles is prima verlopen, Nele is een geweldige schoonheidsspecialiste