I am always good talent care of on this salon. I recommand it.
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en uitstekende service!
Nathalie•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer dat ik een pedicure had, een fijne ervaring! Tip voor als je je nagels laat lakken: blijf desnoods nog eventjes in de wachtzaal wachten tot je nagels echt droog zijn, want ik deed m'n schoenen te vlug aan, zonde van de nagellak!
Elke•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Super dame !
June•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Makkelijk te parkeren, ongelofelijk vriendelijke mensen, mooie en propere ruimte. Zeer goede behandeling gekregen.