De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
4059 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Aangenaam en vlot. Je krijgt ook advies als je iets vraagt. Ik kom zeker terug.
Al enkele keren terug gegaan. Aangenaam, vriendelijk, legt ook extra uit als ze een behandeling uitvoert.
Wat ik erg prettig vond, is dat er tijdens de behandeling genoeg verteld wordt. Zowel over de behandeling als algemeen een aangenaam gesprek.
Dankje Isa voor de super service! :)
Zeer vriendelijk, professioneel en zo goed als pijnloos.
40
1
40
41
42
544
42