Loanny’s beauty Center is great, in terms of both of service and atmosphere. I highly recommend it to everyone!
Behandeling door Luzdary•
Vrouwen harsenToon alles…
Marta•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goede manicure en algemeen verzorgd en welkom gevoel!
Behandeling door Luzdary•Gellak manicure
Valérie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Travail très bien realisé. Personnel gentil et souriant ( rare en Belgique !)
Behandeling door Luzdary•Facials / Gezichtsbehandelingen
Gina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
On se sent merveilleusement bien quand on sort de chez Loanny avec des pieds et des mains soignés et full color. Merci à Loanny pour ses précieux conseils, sa patience et surtout : son sourire et sa bonne humeur