Topkapper! Neemt echt de tijd voor je en geeft goed advies. Ik ben superblij met mijn nieuwe kapsel.
Jacqueline•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Raissa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed, het beste kapsalon dat Ik hebt bezoekt
Pierre•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professionele indruk. Fijn advies. Mijn haar ziet er goed uit- ik ben erg tevreden.
Meeusen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was fijn dat de wensen werden besproken. Ze zijn erg vriendelijk. Op deze manier voelde ik me erg op mijn gemak waardoor ik ook mijn haarwensen kon bespreken. Ik vind het resultaat supermooi en kom zeker weer terug! Bedankt hair salon Liza! 👍🏼