The people are really nice.
My hairdresser gave me some advice about a suitable haircut and she did a really great job. It's my best hair cut ever.
I had a nice hair cut before and that was also great. I like how skilled and friendly they are. I really suggest this place.
Styling door linda•Vrouwen knippen
Shiva•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd topservice.
Styling door linda•Vrouwen knippen
Sarah•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden!
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn haar! De kapper heeft geweldig werk geleverd en gaf me gedetailleerde uitleg voor elke vraag. Ze
wist precies wat ik wilde en luisterde goed naar mijn wensen. Bijna zelden teleurgesteld bij deze zaak!
Vrouwen knippen
Leila•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden met hun keratine . Mijn haar is nog nooit zo zacht geweest .