Het was Linda die mij hielp! vriendelijk en wat ik vroeg! super!
Vrouwen knippen
Karen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Al 2 keer geweest,zeer tevreden,ik had een afspraak geboekt en moest ik ook niet wachten!Super!
Linda was snel en binnen en half uur (zoals beloofd) was ik al
klaar.
En mijn kapsel is perfect!