Hij was duidelijk geen echte kapper. Hij heeft niet eens een schaar gebruikt. Het was heel raar.
Styling door Hicham
Lucie•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hicham was highly professional! Super!
Styling door Hicham
Antonella•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Parfait !
Styling door Hicham
Alaa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The place is overall nice and tidy, the people are nice. I like the cut they did on me. The only thing I would have preferred to shorten my hair (long hair) was the use or scissors instead of the electrical razor blade because the hair's ends with the razor blade look different. But that's more a personal preference.
Styling door Hicham
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I never dye my hair and was really worried I wouldn’t be happy. But I’m more than positively surprised. I had a super good experience in the salon and I’m more than happy with my very elegant and subtle balayage. Thank you 🙏🏾