Ik ben heel tevreden van de afspraak / afspraken. Telkens : een warm en hartelijk onthaal met haalbare tips en professionele feedback. Ik ervaar dit als ontspannend.
Hilde•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel te vreden en was een zalig gevoel.ik zou zeggen allen naar daar.