Wauw!
Heel blij met mijn nagels! Mijn eigen nagels zagen er verschrikkelijk uit toen ik binnenkwam. Kort, afgebeten,..Nu de handen van een prinses.
Zo een oog voor detail en talent! Zeker een aanrader!
Behandeling door Viktoria •Nagelverlengingen
Stephanie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Regelmatig werd gevraagd naar mijn welbevinden. Er was oog voor detail tijdens de behandeling (ingegroeide haren en overblijvende haren werden verwijderd).
Behandeling door Anna •Vrouwen harsen
Annelien•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn steeds mooi en verzorgd! 🤗
Behandeling door Viktoria •Nagelverlengingen
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I am very satisfied with the work of Viktoria.. I can highly recommend her!
Behandeling door Viktoria •Nagelverlengingen
Camilla M.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
She did a good job in waxing, but it is not the main focus of this beauty salon