Super lieve dame en ik ben zeer tevreden met resultaat ❤️
Aida•28 dagen geleden
Geverifieerde review
De haren van mijn zoon van 5 zijn prachtig geknipt bij Lamisa. Hij voelde zich helemaal op zijn gemak. We komen zeker nog eens terug!
Styling door Laila•Kinderen knippen
Liesbet•29 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik kwam gewoon om mijn haar wat meer in model te laten knippen. Laila heeft dat zeer vlot en precies gedaan. Ze heeft ook goed rekening gehouden met de lengte, want ik wilde niet dat er teveel afging.
Styling door Laila•Vrouwen knippen
Sietske•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Ik vind het goed maar ik heb gevraagd om mijn haar om hetzelfde kleur en korter maken/ knippen maar mijn haar is niet kort gemaakt en de kleur was rood en mijn vorige kleur was donker bruin🥲
flora•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel vriendelijk en heel blij met het resultaat