lamisa Reviews

Herentalsebaan 110 , 2100 Antwerpen

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
77 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Super lieve dame en ik ben zeer tevreden met resultaat ❤️
De haren van mijn zoon van 5 zijn prachtig geknipt bij Lamisa. Hij voelde zich helemaal op zijn gemak. We komen zeker nog eens terug!
Ik kwam gewoon om mijn haar wat meer in model te laten knippen. Laila heeft dat zeer vlot en precies gedaan. Ze heeft ook goed rekening gehouden met de lengte, want ik wilde niet dat er teveel afging.
Ik vind het goed maar ik heb gevraagd om mijn haar om hetzelfde kleur en korter maken/ knippen maar mijn haar is niet kort gemaakt en de kleur was rood en mijn vorige kleur was donker bruin🥲
Altijd heel vriendelijk en heel blij met het resultaat