Kom al een aantal jaar bij Sadi en Dorien, en altijd super tevreden van.
Behandeling door Sari•Wimper permanent
Sofie•24 dagen geleden
Geverifieerde review
zeer mooi zoals steeds. aangenaam fris met deze temperaturen
Behandeling door Dorien•Nagelverlengingen
Charlotte•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden van de pedicure, enorm zachte voetjes achteraf!
Behandeling door Dorien•Pedicure
Relinde•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Ik was hier reeds geweest en toen een zalige massage gekregen, echter nu kwam ik meer gespannen buiten dan ik binnen ging. Het was helaas ondermaats zowel wat communicatie als de kwaliteit betreft. Voor hun een gratis werkkracht, ik heb helaas wel betaald.
Behandeling door Stagiare•Rug-, schouder- en nekmassage
natalie•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Tevreden van mijn manicure en pedicure. Vlot en competent uitgevoerd door Dorian.