Bijzonder flexibel en gemakkelijk te boeken, erg praktisch. No nonsens aanpak, waar ik van hou.
De service is op tijd en zonder wachten.
Het belangrijkste is dat de geleverde verzorging van hoge kwaliteit en vakkennis getuigd! Well done!
Tom•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had heel snel een afspraak. Mijn nagels zijn supermooi gedaan en mijn wenkbrauwen perfect in shape.. heel vriendelijke meisjes.. kom zeker nog eens langs👍🏻
Sandra•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super goed ontvangen. Er werd tijd genomen om mijn wenkbrauwen perfect in vorm te brengen. Zeer blij met het resultaat
Nadia•5 maanden geleden
Geverifieerde review
een momentje voor mezelf met altijd een vriendelijke bediening.