Topteam! Professioneel en ongelooflijk lief! Je wordt er in de watten gelegd 🥰
Styling door Marisca•Kleuren - volledig
Mieke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Steeds lief en heel mooi gekapt. Steeds een goede babbel, met persoonlijk advies.
Behandeling door Marisca•
Kleuren - volledigToon alles…
Sabine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mariska is zo ervaren en speelt enorm in op de noden van haar klanten !
De keuze van kleuring , de snit , de verzorging van je haren .. een zeer professionele eerlijke dame met veel skills ..
Daarnaast altijd superaangenaam om een babbeltje te maken met een tasje thee🙏
Styling door Marisca•
Kleuren - volledigToon alles…
Maxine•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Enorm genoten van deze van de behandeling. Heel vriendelijk en behulpzaam.
Styling door Marisca•Highlights - heel hoofd
Melissa•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
1ste keer langs geweest voor mijn nagelbehandeling, ik vond ze mooi.