Heel vriendelijk personeel met goede vakkennis. Een aanrader !
Styling door Ani•Kleuren - volledig
Slootmaekers•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was alweer een topbehandeling! De massageskills van Joanna zijn echt geweldig.
We zijn nu een paar dagen verder en nog steeds zie je het effect van de hydrodermabehandeling op mijn huid. In combinatie mer de mooi gewaxte wenkbrauwen echt heel tof!
Ik heb genoten!
Behandeling door Joanna•
Wenkbrauwen waxenToon alles…
Liesbeth•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
1e keer langs geweest om te knippen, Het was meer dan in orde