Het is goed gedaan. Een complete make-over.
Een echte aanrader 👍👍👍👍👍👍👍.
Styling door Sabrina•Vrouwen knippen
An•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super toffe dame, die luisterd naar wat je wil en het nodige goede advies geeft.
Ik ben mega blij met mijn coupe en mijn kleur
nancy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapster en steeds een vriendelijke babbel !!!
PETER•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Haar goed geknipt en gedroogd zoals altijd.👍
Rita•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was onze eerste bezoekje voor een knipbeurt van de dochter, maar heel tevreden! Vriendelijke dame, rustige sfeer, mooi geknipt. Zeker voor herhaling vatbaar!