Styling door Zeynep Erdönmez•Vrouwen - haarverzorging
Asetta•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mega tevreden!
Chelsea•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij Zeynep te zijn, kom mooi weer thuis en voel me weer prachtig!
Dilek•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeynep is zeer goed en weet wat goed is voor je haar
Kom er altijd tevreden buiten
Haar kapper salon is ook altijd zeer netjes
Styling door Zeynep Erdönmez•Vrouwen kleuren
Carina Schatteman•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer fijn en warm onthaald! Dankjewel 😍
Gelijk een fijn praatje, Zeynep stelt je meteen op je gemak en denkt ook echt mee. Met de juiste afwisseling tussen een fijne babbel en stilte is een bezoekje echt een heerlijk me-momentje!