Super service! Très professionnel 😊 j'adore ❤️❤️❤️
Kleuren - volledigToon alles…
Asia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Le service est au top. Le personnel est à l'écoute. Les produits utilisés me semblent de qualité. L'endroit est élégant et agréable. Je recommande pleinement.
Facials / Gezichtsbehandelingen
David•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Allez y sans hésiter! Professionnel et prix abordable !
Highlights - heel hoofd
Nathalie P•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer tevreden van mijn opsteekkapsel, heel veel complimenten gekregen op het feest! Mijn kapster was super vriendelijk en behulpzaam en natuurlijk professioneel. Kortom een aanrader!