De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,6
657 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kan verwachten bij elke salon.
Super! Je sors tjs ravie de la manucure et de la pose d'ongles en gel. Prenez rdv sans hésiter ;-)
Toon reactie salon...
Super vriendelijk onthaal ! Professionele behandeling met respect voor wensen van de klant. Tijdstip afspraak wordt steeds gerespecteerd. TOP !
Accueil chaleureux et ambiance agréable.
Toon reactie salon...
Met mijn moeder hebben wij deze salon voor het eerst bezocht. Mijn moeder nam een massage en ik pedicure. De ervaring is WAUW en heerlijk ontspannend. Zeker een aanrader en kom hier ook terug. Voor mij geen ander salon meer. Love❤️❤️
Toon reactie salon...
Tout était super, le salon est très jolie et l’équipe est géniale. Elles ont toute été adorable et très souriante je vous le recommande à 100%
Toon reactie salon...
63
1
63
64
65
99
65