Super! Je sors tjs ravie de la manucure et de la pose d'ongles en gel. Prenez rdv sans hésiter ;-)
Behandeling door Jarine•Gelnagels
Sofia•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Super vriendelijk onthaal ! Professionele behandeling met respect voor wensen van de klant. Tijdstip afspraak wordt steeds gerespecteerd. TOP !
Behandeling door Jarine•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Accueil chaleureux et ambiance agréable.
Behandeling door Jarine•Nagelverlengingen
dany•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Met mijn moeder hebben wij deze salon voor het eerst bezocht. Mijn moeder nam een massage en ik pedicure. De ervaring is WAUW en heerlijk ontspannend. Zeker een aanrader en kom hier ook terug. Voor mij geen ander salon meer.
Love❤️❤️
Behandeling door Jarine•
PedicureToon alles…
Hanna•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Tout était super, le salon est très jolie et l’équipe est géniale. Elles ont toute été adorable et très souriante je vous le recommande à 100%