Afspraak werd door het salon vervroegd door het salon, maar geen probleem! Uiterst vriendelijke dame, héél professionele uitleg (veel bijgeleerd 😉), persoonlijke aanpak. Dikke aanrader! Afsprakenkalender zat al vol, jammer, maar duidelijk waarom!
Gellak manicure
Inge•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk en aangename gelaatsverzorging
Facials / Gezichtsbehandelingen
Britt•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden met de pedicure, aanrader!
Pedicure
Valentijn•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
We hebben enorm genoten van onze behandeling. Het was de perfecte ontspanning tijdens een zware blokperiode!