Echt een aanrader voor wie droomt van de perfecte brows! Ik kwam hier voor brow lamination en het resultaat is boven verwachting. Mijn wenkbrauwen zien er veel voller en strakker uit, maar blijven toch heel natuurlijk. Plesea nam uitgebreid de tijd voor mijn wenkbrauwen… Tevens een zalige behandeltafel, zeer zacht om ff te relaxen en genieten van de behandeling .Ik kom hier zeker terug!
Behandeling door Eliza•Wenkbrauwen lamineren
Sandy•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een zeer fijne en aangename ervaring, super knap werk!
Meissa•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi en professioneel gewerkt. Elise en Gabriella zijn ook super vriendelijk
Behandeling door Gabriela•Gellak manicure
kelly•3 maanden geleden
Geverifieerde review
10/10. Zeer tevreden over nagels en zeer vriendelijke gastvrouw.
Behandeling door Gabriela•Gellak manicure
Eleen•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Eliza is een super lief en aangenaam persoon die 100% weet wat ze doet. Suuuper blij met mijn wenkbrauwen en ik zal blijven terugkomen!!❤️