Super lieve dame! Bij elke stap duidelijk uitleg gegeven en liet telkens zien hoe het er uitzag en of het goed was. Ik kom zeker terug !
Behandeling door Sarina F•Wenkbrauwen lamineren
Siri•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wimperlift is nog nooit zo goed gelukt! Het lijkt wel alsof ik valse wimpers heb, ik ben zo enorm blij! Super dankje S. En ze geeft ook het allerbeste advies
Behandeling door Sarina F•
Wenkbrauwen laminerenToon alles…
Caro•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel en zorgzaam.
Behandeling door Sarina F•Wenkbrauwen lamineren
Paria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, zeer informatief en professioneel. De interne decor is ook erg mooi!
Femke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dame is vriendelijk en weet perfect wat ze doet,heel mooi resultaat!