Ze is telkens super vriendelijk en ben helemaal zot van mijn wimpertjes 🫶🏼
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze deed precies wat ik wil. Een heel rustgevende aangename persoon. Haar zaak is heel proper en cosy. Ze doet haar werk echt op en top. Mij heb je alvast als vaste klant.
Annelies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel lieve dame en heel fijn om door haar behandeld te worden.
Behandeling door Sarina F•Wenkbrauwen waxen
Yael•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zo blij met de prachtige set wimpers die ik heb gekregen bij Sarina! Mijn ogen zien er zo mooi uit en ik krijg alleen maar complimenten. Mensen vragen me zelfs of ik iets speciaals heb gedaan 😅 Maar het enige speciale dat ik heb gedaan, is een geweldige set wimpers laten zetten bij Sarina. Ik ben helemaal verliefd! 😍
Teodora•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Steeds het resultaat wat ik verwacht, steeds vriendelijk, steeds schoon, steeds top