Ik wil bij niemand anders meer gaan. Elke keer opnieuw prefect afgewerkte nagels! 😍
Behandeling door Stefanie
Lauren•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vond het spijtig dat ik niet in een spiegel mocht kijken om te zien hoe mijn wenkbrauwen eruit zagen en vond niet 'gelijk'
Behandeling door Stefanie
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een aanrader.
Behandeling door Stefanie
RitTielemans•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Oog voor details , veel keuze in kleurtjes .. na veel nagelstylistes gehad te hebben waar de gelnagels steeds loskwamen, blijven de nagels bij Stefanie altijd netjes zitten, toppertje!