Steeds een heel aangenaam bezoek, er wordt echt geluisterd wat je wilt en mijn verwachtingen zijn steeds ingelost. + enorm veel kleurtjes om uit te kiezen en er komen er steeds bij wat het kiezen natuurlijk moeilijk maakt maar niet minder leuk.
Behandeling door Stefanie
Marijana•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel vriendelijk! Heel goede en verzorgde service met altijd heel mooi resultaat. Normale prijsklasse en zeker waar voor je geld. Ook heel snel bereikbaar!
Line Dobbé•meer dan 7 jaar geleden
Zeer vriendelijke service in een gezellig maar toch professioneel kader. Keuze uit ontzettend veel kleuren. Ik ben altijd zeer tevreden over het resultaat.
Maxime Lacroix•meer dan 7 jaar geleden
Heel creatief in combinaties maken en een eindeloze keuze aan kleuren en glitters ! Heel tevreden !
Ashley•meer dan 7 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst, super mooie gelangegels en goede prijs!