Altijd al super content van geweest. Altijd vriendelijk, toffe babbel en gaat altijd mee in mijn roze ideeën voor mijn gelnageltjes! I love it <3
Margot•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Terug mooie wenkbrauwen...bedankt Kimberley
Martine •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak bij Kimberly was super aangenaam. Fijne babbels en opnieuw mooi verzorgde nageltjes. Snelle en vlotte service!
Bo•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog is dikke merci voor men nagels en voor de zorgen van men kleintje! Om te helpen met alles
en er zo mee om te springen allebei
deed me effe deugd!😍
x Aisha
Aisha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prachtige nagels, Kimberley is super lief en gezellig. Je voelt je helemaal op je gemak en ze denkt mee. Elke keer weer super tevreden 😊