Zeer professionele uitleg gekregen, en bovenop nog een leuke verrassing.
Hilde•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ALTIJD EEN LEUKE ONTVANGST EN BABBEL BIJ HARMONIZE
Ria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen - zeer goede uitleg !
An•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk ontvangen, en goeie uitleg.
Allemaal lieve mensen
Ik zou mijn gelaat wel eens willen laten reinigen.
En nog een mooi geschenk
Dankjewel
May