Altijd een fijn babbel met Sofie, ze werkt miticuleus ook!
Barbara •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer warm onthaal ,wat je ziet is wat je krijgt. .zeer professioneel en toch zeer gemoedelijk ..de gastvrouw stelt je meteen op je gemak .zeer eerlijk in haar behandeling en weet waar over ze praat ,wat goed of minder goede behandelingen voor je zijn ..is rijk aan ervaring in haar job . top ..ik ben fan
Hedwig•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer goede Hifu behandeling vandaag gehad.
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve mensen en supervriendelijk onthaal. Duidelijke uitleg over de behandeling.
Rita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd, netjes, discreet, en respectvol behandeld, met de nodige uitleg.
Dankjewel hoor xxx