Orphy is mijn favoriete kapster. Ze maakt er altijd iets moois van. En ze is geduldig, lief, grappig en vooral professioneel.
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Tina•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi genkipt, net zoals dat ik het wilde. Ook heel aangemaan en lief!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Muqadas•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tiptop ik orde!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Kimberley•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste bezoek aan salon Hairspray. Kapster Orphy is bijzonder vriendelijk en ik was ook zeer tevreden over mijn nieuwe haarsnit.
Zeker aan te bevelen !!!