Heel vriendelijke en supergoed service. Altijd heel mooi resultaat.
Styling door Orphy•Balayage
Jana Debruyne•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom altijd heeeel graag terug
Styling door Orphy•Kleuren - uitgroei
Bea•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd in orde bij Orpheus.
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Patricia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk, zeer professioneel!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Ann•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super babbelen met Orphy. Ze luistert altijd naar wat jij wilt en als je twijfelt geeft ze gepast advies, zonder aandringen 😊 Eindresultaat is altijd exact zoals gevraagd!