Altijd heel leuk daar bij Orphy,altijd ontspannende momenten,nu was er n leermeisje bij haar en ze heeft ook heel goed haar best gedaan,dank je wel Orphy
Styling door Orphy•Vrouwen - natuurlijke haarkleuring
isabella•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd netjes geknipt en supergastvrij!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sympathieke dame met liefde voor het
vak.
Styling door Orphy•Mannen knippen
JL•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
All was great
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Odin•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk ook voor kinderen een echte aanrader