Orphy is een heel vriendelijke kapster die fantastisch werk leverde.
Ik kreeg al heel veel complimenten en kom zeker en vast terug.
Heel erg bedankt!
Styling door Orphy•Balayage
Sofie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Good service,punctual clean saloon
Always on time.
Styling door Orphy•Mannen knippen
marc•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
willemijn•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Tof
Styling door Orphy•Mannen knippen
Michel•3 maanden geleden
Geverifieerde review
We gaan ondertussen met het hele gezin langs bij Orphy en iedereen is steeds heel erg tevreden. Een aanrader voor het knippen van kinderkapsels (zelfs bij jongens die niet stil kunnen blijven zitten), mannenkapsels en vrouwen kleuringen en snit.