Het is altijd een plezier om bij Hairspray langs te gaan! Mijn kleur is weer perfect en kapsel idem dito. Toffe sfeer en zijzelf altijd top gestyled!
Styling door Orphy•Kleuren - volledig
Wendy•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Orphy is heel vriendelijk en attent. Ze luistert naar je wensen. Het wachten bij je kleuring wordt opgeleukt met een kopje koffie of wat fris.
Een echte aanrader!
Styling door Orphy•Kleuren - uitgroei
Carine•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke kapster, waar je ook gezellig mee kan babbelen! Ik ben heel blij met mijn balayage!! Dankjewel!