Zeer professionele kapster. Voor de eerste keer langs geweest voor een ballyage. Er werd gevraagd wat ik wou, en dat is ook het eindresultaat! Ik kom zeker terug. Dankuwel ik straal terug!
Styling door Orphy•Balayage
Sophie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed. Meer moet dat niet zijn.
Styling door Orphy•Mannen knippen
Ruben•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Orphy is echt super lief en zorgzaam, zeker ook voor de kleintjes. Knipt tegelijk ook professioneel, topper!