Correcte service voor een correcte prijs. Altijd op tijd, geen wachttijden. Parking voor de deur.
Styling door Orphy•Föhnen / Stylen
Sabine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, geen stress. Goed geknipt.
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
MIEKE•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik rijd telkens 30 minuten om bij Orphy te gaan. Dit zegt al genoeg denk ik😉 ik vertrouw niemand anders met mijn haar. Ze geeft goeie tips ze is eerlijk en je hebt altijd een goede babbel! Ik ben zeeeer tevreden met Orphy🥰
Styling door Orphy•Balayage
Elien•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve kapster :)
Ik ben heel tevreden en kom zeker terug met mijn dochter, haar haar is mooi gedaan :)