Een eerste kappersbeurt voor ons 1-jarig zoontje. Orphy was heel lief en rustig, en zorgde voor een snelle en mooie knipbeurt. Ons zoontje mocht zelfstandig op de stoel zitten en rustig spelen. Orphy communiceerde ook heel duidelijk over wat er ging gebeuren. Zowel voor kind als ouders een heel fijne ervaring. Dankjewel!
Styling door Orphy•
Mannen knippenToon alles…
Margit•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel professioneel en een persoonlijke behandeling!
Styling door Orphy•Kleuren - volledig
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijke kapster die duidelijk haar stiel kent . Doet exact wat je vraagt zodat je het kapsel hebt dat je in gedachten had. Dit kapsalon is een absolute aanrader!
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Tania•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles super zoals altijd
Styling door Orphy•Balayage
Nadine•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd blij als ik naar Orphy kan gaan voor een babbeltje, een lekker drankje en natuurlijk buiten gaan met een waanzinnig kapsel 🤩