Ik ben enorm blij met het resultaat! Orphy kent haar vak en je voelt je direct op je gemak.
liedewij•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame, goed kapster en enthousiaste hondjes!
Anoniem•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden! ??
Jani•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en trendy kapsalon. Gezellige, vlotte babbel gehad met Orphy. Je ziet dat ze haar job met plezier doet. Ik wens haar veel succes. Je doet dat goed ??
Sharon•ongeveer 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en trendy kapsalon. Gezellige, vlotte babbel gehad met Orphy. Je ziet dat ze haar job met plezier doet. Ik wens haar veel succes. Je doet dat goed ??