Zeer goeie kapster ! Echt een aanrader , steeds ga ik daar heel tevreden buiten.
Styling door Orphy•
Vrouwen knippenToon alles…
Kelly•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Martine•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toffe dame! Goed geknipt
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Een zeer vriendelijke dame
Ze luistert naar jouw wensen
Zeer stipt met afspraken, ik moet zelden wachten en ze werkt ook niet te gehaast, ze neemt de tijd voor haar cliënten
Styling door Orphy•Vrouwen knippen
Caroline Schollaert•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Super! Mijn haar is terug gezond en nog eens super zacht!