Heel tevreden bij Orphy van kapsalon Hairspray, steeds het gepaste kleur, mooie mèches, goede snit, ze werkt snel en is sympathiek. Heel blij dat ik dit salon heb leren kennen.
Styling door Orphy•Vrouwen kleuren
Ingrid•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect als altijd
Styling door Orphy•
Vrouwen knippenToon alles…
Isabel•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Orphy luistert, geeft advies en knipt heel goed. En t is altijd een tof gesprek