Liana weet heel goed waar ze mee bezig is, raad en advies op maat, heel vriendelijk en lief!
Telkens als zij je haar verwend ben je extra blij!!
Een toppertje in haar vak en in haar eigen zijn.
Debbie •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed! Ik ben heel blij met mijn nieuwe haarkleur ♥️
Anke•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles tip top in orde! Heel vriendelijk, heel professioneel, weet perfect wat ze doet en wat je goed staat of wat niet en durft dit ook te benoemen! Nog nooit zo een goede kapster gehad! Dikke pluim!!!
Suzy•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Haartjes weer geknipt en in model gebracht door Liana. Een top kapster!