Weeral super tevreden. Ons meisje voelde haar meteen op haar gemak bij de eerste kappersbeurt. Ze is naar huis gegaan met prachtige haartjes! Wij komen zeker terug.
Danuscha•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Super lieve ❤️.. Heel gezellig en heel tevreden met mijn haartjes ☺️
Danuscha•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer aangenaam eerste contact! Ik kwam voor een proefkapsel voor een trouw, en ik was meteen onder de indruk van het resultaat!
Valérie •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed supervriendelijk leuke ontvanst dikke duim