Vandaag eerste behandeling gehad en zeer tevreden ook! Daarnaast ben ik heel warm ontvangen. Leuke babbel erbij, voelde me meteen op mijn gemak.😁
Aanrader! 🤩👍🏼
Fatima•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk onthaal, zeer tevreden over de behandeling. Zeker een aanrader. Ik ga zeker nog terug.
Petra•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Good service, friendly staff. Need nothing more :)
Veronika•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super zoals altijd!
Kato•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel leuke ervaring, sympathieke babbel, helemaal op mijn gemak!