Ze is geweldig! Je krijgt exact wat je voor ogen had. Ze is een perfectionist niet alleen voor u maar ook voor haar zelf. Dan weet je dat het goed is!;)
Behandeling door GiGi Lagrand•Manicure
Anouk Libot•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel vriendelijk vrouw. Ze zorgt er zeker voor dat je blij bent met je nagels. Ben heel tevreden met mijn nagels.