Gellak verwijderen teennagels – top service!
Snelle en zorgvuldige behandeling. Geen beschadiging aan mijn nagels en alles werd hygiënisch en professioneel gedaan. Zeker aan te raden!
Bianca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel op mijn gemak, heel lief meisje.
Mijn nagels waren mooi gedaan.
Wendy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Onthaal was zeer vriendelijk. De gellak wordt zeer mooi, egaal aangebracht. De art op de nagel is heel mooi gedaan. Ik raad Gelly Nails aan.
Marleen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles okay bedankt lief meisje mooie gelnagels. Groetjes
Sofie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend tevreden met het zetten van gellak op mijn teennagels! Ze zijn prachtig gelakt, strak afgewerkt en blijven goed zitten. Zeer professionele en vriendelijke service. Ik kom zeker terug!