Toffe dames, makkelijke stoel & makkelijk te bereiken. Voor mij iets te weinig kleurtjes qua nagellak.
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord? Gewéldig! Wat een kader, wat een sfeer?! Super vriendelijk en heel professionele dame. Ik ben fan en vanaf nu vaste klant!
Anneke•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
In de Brow Bar liet ik mijn wenkbrauwen weer mooi in model brengen. 1 van de professionele en lieve schoonheidsspecialistes deed het netjes, pijnloos en snel.Ik kom zeker terug !
Anoniem•ongeveer 9 jaar geleden
Ik ben super vriendelijk onthaalt met een koffie, er hangt een heel gezellige en rustige sfeer. Zeker een aanrader om terug te gaan.
Claudia•ongeveer 9 jaar geleden
Goed werk geleverd . Aangename verschijning en gezellige babbel . Ik kom nog terug .