Gentillesse et coupe parfaite :)
Que demander de plus ? 😊
Styling door Fabio Laera•Vrouwen knippen
Pamela M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijk ontvangst, man met kennis van zaken.
Styling door Fabio Laera•Mannen knippen
Wout•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Parfait comme d’habitude. Chez Fabio tout est parfait et lui encore plus!!! Merci Fabio et à la prochaine!!!
Styling door Fabio Laera•Vrouwen knippen
Glykeria P.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fabio m’a mise tout de suite à l’aise et m’a conseillé tout en respectant mes envies. J’ai pu être chouchoutée pendant 1h, un moment bien relaxant. La coupe est top, je suis ravie!
Styling door Fabio Laera•Vrouwen knippen
Laetitia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent service. Fabio is competent and accommodating. Never disappointed!