Fabio est très pro, à l'écoute et très doux. Très bonne expérience !
Styling door Fabio Laera•Mannen knippen
Florent•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Best experience ever. I felt so beautiful. Thank you Fabio! 🫶🏼
Styling door Fabio Laera•Vrouwen knippen
Chahrazad •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Du café aux brushing, tout était parfait !👌
Styling door Fabio Laera•Vrouwen knippen
Jennifer•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fabio è il mio parrucchiere da tre anni ormai e lo raccomando a tutte le persone che vedo. Non delude mai :) gentilezza, professionalità, cura per il cliente. Il top!